• Straty muszą być

d a n e    w y j a z d u 29.94 km 6.48 km teren 01:32 h Pr.śr.:19.53 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Środa, 18 czerwca 2008 | dodano: 18.06.2008

Za czym o stratach, najpierw o wycieczce. Dziś ponownie dotarłem na koniec ulicy Romantycznej, jednak tym razem na drogę powrotną wybrałem ścieżkę wzdłuż brzegu Wisły. Przyznam szczerze, czasami żałowałem tej decyzji. Kopne piaski, strome i wyboiste podjazdy, sporo owadów w co bardziej zacienionych miejscach... Były nawet momenty, w których wąziutką i krętą ścieżynkę zasłaniały całkowicie gałęzie i liście drzew rosnących przy samej drodze. Do cywilizacji powróciłem w okolicach Klubu Wodniaków PTTK, cały mokry niemalże tak, jakbym wszedł do rzeki w kompletnym ubraniu...

A skoro o ubraniu, to pora wrócić do strat. Jak już się wydało, straty muszą być, w ludziach lub w sprzęcie. Z dwojga złego lepiej to drugie, i tak też się tym razem stało. Zwiększonego obciążenia nie wytrzymały niestety moje... spodnie :-) Trzeba będzie coś wymyślić, jeśli mam jutro znów pojechać rowerkiem do pracy.

Po wyjeździe na drogi utwardzone, mając w pamięci bezrowerkowość ostatnich dni, postanowiłem troszeczkę rozciągnąć trasę na północ, dojeżdżając do następnego za Siekierkowskim mostu. Tam przejechałem z powrotem na właściwą stronę Wisły i wróciłem do domciu. Zdziabany jak rumak po westernie. To był niezły dzień.

Na koniec, na prośbę braciszka, dwie fotki. Mój rowerek nad Wisłą, na końcu ul. Romantycznej:

oraz pod domkiem, już po powrocie (gdy usiłowałem w okolicznych zaroślach odnaleźć wyplute płuca):