• Mały jubileusz

d a n e    w y j a z d u 25.38 km 0.00 km teren 01:21 h Pr.śr.:18.80 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Poniedziałek, 9 czerwca 2008 | dodano: 09.06.2008

Mały jubileusz

Właśnie mija tydzień od zakupu rowerka. W ciągu tego tygodnia udało mi się przejechać prawie 100km, i to tylko w krótkich wyjazdach. Prawie jak za starych, dobrych lat...

Dwa ostatnie dni miałem niestety bezrowerkowe, ze względu na natłok pracy oraz innych, równie wykańczających i czasochłonnych zajęć. Dziś jednak, pomimo dość silnego bólu pleców, udało mi się znów przejechać ładny kawałek (trasa dom - praca - dom, mimo iż miałem dzień wolny). Prędkości nie zachwycają, ale przecież nie jeździmy dla prędkości :-) Ja w każdym bądź razie cieszę się, że w ogóle udało mi się cokolwiek przejechać. Rano nie mogłem wstać z łóżka...

W następnym wyjeździe przekroczę pewnie setkę. Nie najgorzej. Teraz mam nowy cel - przekroczyć 200 mil (amerykańskich) w mniej jak 4 tygodnie. No przecież nie mogę być gorszy niż mój brat, prawda?

W tym miejscu chciałbym podziękować bratu za uczynienie najpierw pożądanym, a następnie możliwym posiadanie przeze mnie rowerka. Nie daj się zalać, Bracie, i przy następnej wizycie w PL przywieź rower!