• Czym skorupka za młodu, tym za tydzień na forum

d a n e    w y j a z d u 17.26 km 0.00 km teren 00:50 h Pr.śr.:20.71 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Der Gustav
    Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | dodano: 31.08.2011

No żesz w mordę raz jeszcze!...

Ostatnio wypatrzyłem gdzieś artykuł o tym, jak to do bani jest nasz system szkolenia rowerzystów. No jest, owszem. Ale poniosło mnie trochę, jak dzisiaj TRZY pojazdy z "eLką" na dachu kolejno: jeden wyprzedził mnie nie zmieniając pasa ruchu, ba: nawet nie "odsuwając" się wcale; drugi zrobił to samo na skrzyżowaniu po czym zatrzymał się na... torach tramwajowych, bo dalej pojechać nie mógł; trzeci natomiast głosem męskim a donośnym mnie "na nauki" posłał, gdy turlającego się w korku "śmiałem byłem" wyprzedzić. Po lewej.

Do tego historyjka z innej beczki: rower jedzie na skrzyżowaniu na wprost. Z przeciwnego kierunku radiowóz drogówki, skręca w lewo, więc się zatrzymuje. Rower przejeżdża mu przed nosem. W tym momencie inny samochód wyprzedza rower po jego prawej stronie. Drogówka spokojnie odjeżdża ze skrzyżowania (zupełnie przypadkiem w stronę zachodzącego słońca).

A potem czytuje się na sieci komentarze że rowerzysta wtargnął przed jadący legalnie samochód i jeszcze miał pretensje...