• Docieranie kapci nad Wielką Wodą

d a n e    w y j a z d u 37.25 km 0.00 km teren 01:50 h Pr.śr.:20.32 km/h Pr.max:35.50 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:De Flajt!
    Piątek, 21 maja 2010 | dodano: 23.05.2010

Dokończyłem regulacje Flajta, oczywiście pod kątem jutrzejszej imprezy. Założyłem, co było do założenia, zdjąłem to, co zbędne. Obułem nóżki w nówka - sztuka kapcie. Wybór padł na Schwalbe Racing Ralph - oponkę na średnio trudny i średnio mokry teren. Wahałem się trochę, bo padało przecież długo i zdrowo, ale raz, że od dwóch dni praży słońce okrutnie, a dwa że na pruszkowskiej imprezie jednak mimo wszystko sporo się jeździ po asfalcie. Wiem z doświadczenia, że agresywniejszy i bardziej dzielny Nobby Nic nie grzeszy zbyt dużym oporem, ale jednak Ralph powinien spisać się lepiej.

Tak oto przyszła więc pora na test ostateczny, dotarcie i odpoczynek. Aktywny, dodam. A pretekstu dostarczyła nasza Królowa Rzek, łaskawie w tym okresie wzbierając właśnie na stolicznym odcinku. Pojechałem więc obejrzeć.

Rower zadziałał cudnie. Oponki nie zawiodły.

Mogłem więc spokojnie ogłosić pełną gotowość do występu.

O którym, oczywiście, dowiecie się z następnych wpisów :)