• Turystyczna północ

d a n e    w y j a z d u 36.49 km 8.50 km teren 03:36 h Pr.śr.:10.14 km/h Pr.max:38.70 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:De Flajt!
    Czwartek, 15 kwietnia 2010 | dodano: 17.04.2010

Nareszcie. Udało mi się takiego jednego marudnika namówić na wspólne jeżdżenie.

Marudnika stronę "pro" można znaleźć TUTAJ, zaś stronę "taką sobie" TU. Warto, zwłaszcza tę drugą, czasem odwiedzić, bo różne dziwne rzeczy mu się przytrafiają...

Pojechaliśmy na północ, miał maruda coś do załatwienia. Po drodze znaleźliśmy to:

Na Bemowo dotarliśmy troszeczkę za wcześnie na kawę, więc podziwialiśmy widoki:

Prawie jak w Europie...

Potem przez znane już lasy na południe, w poszukiwaniu sklepu rowerowego. Zapomniałem wspomnieć: odkręciła się była, nie wiadomo kiedy, jedna ze śrubek trzymających zębatki przy korbie. Sklep się znalazł - panowie sprzedający średnio się wydali przyjemni, ale skierowali do swojego serwisu. W serwisie tym zaś panowie serwisanci, za naprawdę symboliczną opłatą, szybciutko uporali się z problemem.

W drodze do domciu jeszcze trochę architektury...

... herbatka u marudnika, wizyta na forcie i do domciu.

Ciepło było, przyjemnie... Chyba wiosnę można już ogłosić. Oczekuję na propozycję pierwszego g(o)rilla.