• Wielka Prz...erwa

d a n e    w y j a z d u 25.00 km 0.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:17.44 km/h Pr.max:27.40 km/h Temperatura:-8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Da Bull!
    Wtorek, 5 stycznia 2010 | dodano: 09.01.2010

Równo miesiąc po ostatnim wyjeździe. Dokładnie w dzień dokonania poprzedniego wpisu.

Wsiadłem na rower, bo nie zniosłem. Siedzenia.

Popedałowałem do Panów Serwisantów. W celach technicznych, zanabyć linkę do przerzutki, i pogadać o kilku różnych takich.

Flajt niesprawny. Amorek, SR Suntour XCR, zmarł śmiercią naturalną. Znaczy naturalnym było, że pode mną umrze, i to raczej wcześniej, niż później. I tak sporo wytrzymał. Niech mu się...

Chodzi mi po głowie pomysł, aby przełożyć amorek z Byka. Bykiem i tak niewiele jeżdżę; trochę strach to raz, a dwa że na miasto nie bardzo się nadaje. Choć zimowa aura, która wreszcie łaskawa była ruszyć zadek i zawitać do naszego grajdołka, zachęca do nieco ciekawszych rozrywek na dwóch kółkach. Kłopotek jest jeden: z miejsca, w którym mieszkam, wszędzie jest daleko - Kabaty, Kampinos, jakieś większe laski czy parki - ładnych kilka(naście) kilometrów. Poza tym równo jak stół...

P.S. Dziś, a minęło już cztery dni od tego wyjazdu, śnieg pada od rana. I ma padać jeszcze jutro, i może pojutrze nawet. Oj, chyba znów nie zdzierżę...

P.P.S. Ma ktoś może na zbyciu kawałek używanego amorka? Tylko takiego ciut lepsiejszego, Tora jakaś, Reba może... koniecznie na pompkę, niestety. Chętnie zaopiekuję się czymś takim...