• Transportowo - rekreacyjnie

d a n e    w y j a z d u 30.20 km 0.00 km teren 01:27 h Pr.śr.:20.83 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:De Flajt!
    Niedziela, 22 listopada 2009 | dodano: 26.11.2009

Dzień wcześniej wybraliśmy się posłuchać Romka Roczenia w Przechyłach

Romek już sam w sobie jest postacią ciekawą i barwną, ale to, jak śpiewa... Serdecznie polecam.

Na imprezę, ze względu na brak czasu, pojechaliśmy autkiem. Wracać jednak się nie dało inaczej, jak komunikacją miejską :P wiec następnego dnia pojechałem go odebrać. Przez Bemowo, co prawda, ale to nawet lepiej. Szczęśliwie w samochodzie nadal jeździ bagażniczek rowerowy, ten sam, który zabraliśmy w góry. Znacznie łatwiej zakłada się go na hak, niż próbuje upchnąć rower na tylnej kanapie. Przydatna rzecz.

Tak więc nakręciłem ładnych parę km. Coraz bardziej kłują mnie w serduszko błagania rowerka, więc będę musiał się wreszcie za to zabrać. Tylko żeby jeszcze było kiedy...