• Miastoznawcza wycieczka nocą

d a n e    w y j a z d u 75.30 km 0.00 km teren 03:50 h Pr.śr.:19.64 km/h Pr.max:35.00 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:De Flajt!
    Sobota, 14 listopada 2009 | dodano: 26.11.2009

Znów Nocna Krytyczna. Od kilku dni pogoda raczej nierowerowa. Dziś jednak Matka Natura postanowiła nas trochę rozpieścić, zsyłając bezchmurne niebo, ciepełko i relatywnie słaby wiaterek. Zadziwiającym więc było, że pod kolumnę zajechało rowerzystów zaledwie czternastu...

Nie wiem, dlaczego, ale Nocne masy jakoś dziwnie ciągnie na "Ciemną Stronę Miasta". Większość z nich przecina Pragę, czasami - tak jak dziś - zapuszczając się nawet dalej na północ czy wchód. Ma to i dobre strony, gdyż pozwala lepiej poznać okolice, w które samemu - zwłaszcza w nocy - raczej się nie zagląda. Tym razem z ciekawostek rzuciły mi się w oczka nowe osiedla mieszkaniowe: o dość wysokim standardzie, ogrodzone, z własnymi parkingami i niezbyt wysoką zabudową... Szkoda tylko, że stamtąd wszędzie tak daleko.

Rano po Masie miałem jechać do pracy. Wycieczka skończyła się na tyle wcześnie, że postanowiłem jeszcze wyskoczyć na kawę do domu. I tam właśnie dopadł mnie kryzys, przez co do firmy wybrałem się samochodem...