• Masa dla twardzieli

d a n e    w y j a z d u 54.22 km 0.00 km teren 03:54 h Pr.śr.:13.90 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:De Flajt!
    Piątek, 29 maja 2009 | dodano: 29.05.2009

To był dziwny dzień. Od jakiegoś czasu pogoda była bardzo niestabilna, co przełożyło się na bardzo niską - jak na tę porę roku - frekwencję. Gdy wyjeżdżałem z domu, kolega poinformował mnie, że w centrum leje koszmarnie. U mnie było słoneczko. W czasie dojazdu delikatnie kropiło. Zaś gdy już dojechałem na miejsce, dostałem wiadomość, że z kolei okolice mojego domku zlewane są deszcze niemiłosiernie :)

Kolega, który mi zwykle towarzyszył na Masach, dziś nie przyjechał na rowerku. Za to przyszedł, a po drodze kupił mi mapniczek na jutrzejszą imprezę. Taki trochę badziewny, ale zawsze. Jutro się okaże, czy się do czegoś nadaje. Jakby co, można go łatwo zdemontować.

Za to miałem "pod opieką" innego kolegę - "młodego" ze wspominanych już dwukrotnie pruszkowskich znajomych. Nieletni, więc trzeba było zwrócić uwagę, ale radził sobie nieźle. Spodobało mu się nawet bardzo. Więc: do zobaczenia następnym razem!