• Znów Krytycznie

d a n e    w y j a z d u 38.73 km 0.00 km teren 02:56 h Pr.śr.:13.20 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:12.0 HR max:168 ( 87%) HR avg:129 ( 67%) Podjazdy: m Kalorie: 2650 kcal Rower:De Flajt!
    Piątek, 24 kwietnia 2009 | dodano: 24.04.2009

Po naprawdę długiej nieobecności na tej imprezie, znów wybrałem się na Krytyczną. Trochę w pośpiechu, z domu wyszedłem o 18:15, więc nie zdążyłem się nawet porządnie ubrać. Do zachodu słońca było znośnie, ale później... Dobrze, że w przypływie olśnienia zabrałem bluzę do plecaczka. W drodze powrotnej bardzo się przydała :)

Masa należała do spokojniejszych. Tempo początkowo mizerne, później jednak nabrało wigoru. Były momenty, gdy przez pół minuty trzymało się prędkości powyżej 30 km/h! Udział wzięło niewiele poniżej dwóch tysięcy rowerzystów i rolkersów; w tym również, już po raz drugi, jedenastoletnie dziewczę dziarsko dotrzymujące kroku kolumnie na całej długości przejazdu. Da się? Da!

Kto żyw na rowery!!

P.S. I właśnie stuknęło 3,5 kkm i 170h na moim przecudnym turystyczno - wyczynowym rowerku miejsko - górskim :D Okazja niezła. Szkoda, że rano trzeba do pracy :P