• Pierwsza Krytyczna A.D. '09

d a n e    w y j a z d u 29.47 km 0.00 km teren 01:51 h Pr.śr.:15.93 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:0.0 HR max:174 ( 90%) HR avg:129 ( 67%) Podjazdy: m Kalorie: 958 kcal Rower:De Flajt!
    Piątek, 30 stycznia 2009 | dodano: 30.01.2009

Dziś wypadła Krytyczna. Szczęśliwie w moim dniu wolnym od pracy, nie tak jak miesiąc temu. Rowerzystów było mniej więcej tylu, ilu w wakacje stawiało się na Nocnej - dokładnie 153. Deszcz ze śniegiem, temperatury w okolicach zera... to mogło odstraszyć co mniej zapalonych miłośników kółek bez spalin.

Trasa była dość krótka, niecałe półtorej godziny. Tak małą Masę można było przepchnąć przez co mniejsze uliczki w centrum tej wiochy, co też oczywiście uczyniono. Jazda była płynna i względnie szybka, dyscyplina i kultura na wysokim poziomie. Szczególnie zdziwiony musiał być kierowca wozu straży pożarnej, który dzięki nam pokonał co najmniej trzy skrzyżowania w tempie nadświetlnym; zwolnić musiał dopiero mijając czoło masy, bo akurat dojechaliśmy do ronda...

Oczywiście dojazd na Masę i powrót wykonałem w tempie "moim własnym", czyli mniej więcej jedną trzecią szybciej, niż autobusy :)

Jutro praca. A że samochód nadal "szura pupą po ziemi", więc w grę znów wchodzi tylko i wyłącznie rowerek. I dobrze. Mnię to nie przeszkadza.