• Pierwsza klęska. Jazda próbna 10.2

d a n e    w y j a z d u 27.15 km 0.00 km teren 01:11 h Pr.śr.:22.94 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Wtorek, 9 grudnia 2008 | dodano: 10.12.2008

No i stało się. Wszystko było pięknie, jechałem ja sobie do pracy, tu i tam raźno przyświecając moim uber-światełkiem, aż tu nagle, tuż przed celem podróży... Przełączam ja ci światełko z "długich" na "krótkie", a ono "pyk!" i już nie świeci :(

Dalsze testy wykazały, że zarówno akumulatory, jak i moduł światłotwórczy są w porządku. Zdechł więc sterowniczek. Nie mam pojęcia, dlaczego. Wszystkie parametry pracy były w przewidzianych przez wytwórcę zakresach. Zbyt długo się starałem je uzyskać, żeby z tej strony coś było nie tak. Trzeba będzie odezwać się do producenta, i dowiedzieć się nieco więcej. To na szczęście jeden z tych, co to bardziej człowiek niż instytucja. Kłopot w tym, że również specjalista i fachowiec, więc dość trudno się rozmawia.

A na razie znów ciemność, ciemność widzę...

ML: 1616 kcal, 55%

W ramach bonusa: jak to fajnie było, gdy działało: