• Jazda próbna 10.1

d a n e    w y j a z d u 36.91 km 0.00 km teren 01:34 h Pr.śr.:23.56 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Poniedziałek, 8 grudnia 2008 | dodano: 09.12.2008

Tak długiej przerwy nie miałem już dawno...

Nareszcie dobiega końca budowa mojej lampki. Obecnie osiągnęła ona stan umożliwiający założenie na rowerek. Doskonały to moment do pierwszych prób.

Sama lampka wygląda mniej więcej tak:

zaś świecąc w ciemnościach, we współpracy z jedną ze starych lampek, widoczny jestem w taki sposób:

Zdjęcia te w żaden sposób nie oddają "efektu oświetleniowego" lampki. A jest on taki, jakbym zamontował sobie reflektor od motocykla, i to całkiem spory i mocny :)

Dalsze zdjęcia pojawią się po następnych testach, bo jeszcze kilka rzeczy trzeba dokończyć, kilka już poprawić... Ale miło się jeździ, widząc, dokąd prowadzi droga i w jakim jest stanie. A to czasem bardzo ważne.

ML: 2086 kcal, 45%. Kaloriów powinno być ciut więcej, bo było kilka króciutkich momentów, kiedy liczniczek przestawał liczyć. Ale niedużo, więc nie ma co się przejmować.