• Mgliście

d a n e    w y j a z d u 27.37 km 3.00 km teren 01:11 h Pr.śr.:23.13 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Niedziela, 2 listopada 2008 | dodano: 03.11.2008

Mgliście

Miesiąc zaczął się wyjazdem do pracy. Rano mgły. Radiacyjne. Najwyżej metr nad ziemią, dość gęste. Parę razy nie zauważyłem kamienia czy wysokiego krawężnika. Koło na szczęście wytrzymało.

Dzień taki sobie, głównie pogodny, ale diabelnie zimno.

Wieczorny powrót. Znów mgły, tym razem adwekcyjne. Wysokie, jednolite, ale niezbyt gęste. Jednak wystarczyło, żeby... zamoczyć mi okularki. Musiałem jechać bez.

Pod koniec powrotu jakaś wredna gałąź zdjęła mi czapkę. Gdybym miał głowę ciut wyżej, chyba bym nie wrócił do domu. Kolejny "znak od Boga", żeby zacząć jeździć w kasku...

ML: 1324 kcal, 55%

Krushon
    | 15:34 poniedziałek, 3 listopada 2008 | linkuj To co Ty masz za rower, że się na trzech metrach nie mieści? :-D

A tak serio - na ostatniej Masie widziałem "low ridera" - rower, na którym siedziało się prawie normalnie (tylko że całkowicie prosto), ale bardzo nisko; do tego długi, chyba z cztery metry, a zrobiony tak, że przywodził na myśl, klasyczne choppery - cały czarny, fantazyjnie powyginany (proste rurki miał tylko w przednim widelcu!), dużo chromu, białe opony... Cud po prostu.
    Tomek | 15:24 poniedziałek, 3 listopada 2008 | linkuj Nie powiem a nie mowilem, ale kask to podstawa. Poza tym fajnie, ze ciagle jezdzisz. Ja mam do pracy 3m i 2 schodni - nie da sie nawet zmiescic roweru.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eniem