• Zaległe sprawy. Jazda próbna 8

d a n e    w y j a z d u 26.58 km 7.50 km teren 01:10 h Pr.śr.:22.78 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Czwartek, 25 września 2008 | dodano: 25.09.2008

Jest mi niezmiernie wstyd, przed samym sobą, że tego miejsca nie odwiedziłem już podczas pierwszej wizyty w Lasku Kabackim. Powinienem był. To był wręcz mój obowiązek. Mówiąc szczerze, powinienem był zrobić to o wiele wcześniej, nawet nie mając rowerka. Byłem dziś. Podobno lepiej późno niż wcale...

Dnia 9 maja 1987 roku wydarzyła się największa w historii polskiego lotnictwa cywilnego katastrofa lotnicza. Na jej miejscu, w południowej części Lasu Kabackiego, stanął pomnik upamiętniający ofiary tej tragedii.

Przepraszam za marną jakość zdjęć. Było już prawie ciemno.

Przez całą drogę miałem na sobie nową super - koszulkę, a pod koniec wyjazdu, gdy zrobiło się chłodno, chustkę przeciwpotną zastąpiłem termoaktywną czapeczką, którą odebrałem na poczcie dziś rano. Obie spisały się bardzo dobrze.