• Protest

d a n e    w y j a z d u 26.72 km 0.00 km teren 01:02 h Pr.śr.:25.86 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Piątek, 12 września 2008 | dodano: 13.09.2008

Protest

Dziś, w ramach protestu, opisu wycieczki nie będzie. Zainteresowani wiedzą, o co chodzi, pozostali mogą zapytać. Zresztą i tak nie ma o czym pisać.

ML: 1443 kcal, 55%

Krushon
    | 19:41 czwartek, 25 września 2008 | linkuj Faktycznie, trochę ostatnio mało kolorków. Ale już to poprawiam.

I dziękuję.
    skibabike
    | 16:47 czwartek, 25 września 2008 | linkuj Wycieczki fajnie opisujesz , jakąś fotę wrzuć od czasu do czasu
    | 16:45 czwartek, 25 września 2008 | linkuj Jednak precz , względy ekonomiczne , społeczne , egzystencjalne .
    Krushon
    | 16:17 czwartek, 25 września 2008 | linkuj Niezupełnie takie komentarze miałem na myśli :-)

Zresztą niby dlaczego? Zima jest fajna, wbrew powszechnej opinii ma więcej zalet niż wad... A do zimna idzie się przyzwyczaić. Lub ubrać. Tego ostatniego niestety nadal mi brakuje, ale pracuję nad tym.

Więc uprzejmie proszę nie siać defetyzmu, wziąć się w garść i...
    skibabike
    | 15:18 czwartek, 25 września 2008 | linkuj Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą
    Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą Precz z zimą
    Anonimowy tchórz | 19:45 poniedziałek, 15 września 2008 | linkuj Przepraszamy!!!
    Krushon
    | 18:03 sobota, 13 września 2008 | linkuj Protestuję przeciwko przedwczesnemu nadejściu jesiennych chłodów, nieudanej próbie zejścia poniżej 30 minut w drodze do lub z pracy oraz notorycznemu zaniedbywaniu komentarzy przez wszystkich podglądaczy tego bloga!

Oczywiście nie dotyczy to Tomka i Mamy :-)
    Tomek | 03:35 sobota, 13 września 2008 | linkuj Pytam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namio