• Jazda próbna 5.1

d a n e    w y j a z d u 14.10 km 0.00 km teren 00:43 h Pr.śr.:19.67 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Wtorek, 5 sierpnia 2008 | dodano: 09.08.2008

Na początek wyjaśnienie - chwilkę mnie nie było, a wpisu dokonuję 4 dni później, niż jego data, gdyż miałem "lekkie" przejścia z komputerkiem. Już powinno być dobrze, choć nie mogę powiedzieć, żebym to lubił...

Oczywiście tematem jazdy próbnej były pedałki. Nie takie byle jakie, ale super-hiper pedałki z zatrzaskami (pod które zresztą wcześniej szukałem bucików). Nie obeszło się bez ciężkich przejść, stąd też jazda próbna odbyła się dopiero we wtorek, i to wieczorkiem. Na dodatek dość nerwowa i krótka ze względu na szybko pogarszającą się pogodę. Widać urok jakiś czy fatum - po powrocie do domciu spalił się komputerek...

Po samej jeździe trudno było coś więcej powiedzieć. Zatrzaski działają dość ciekawie, pozwalając na przyłożenie większych nieco wektorków niż zwykle, kosztem jednak nieco utrudnionego oddzielania stopy od pedałka. Niewiele więcej po tej pierwszej jeździe dało się powiedzieć.

Niedługo jednak zdarzyła się okazja...