• Jazda próbna 3

d a n e    w y j a z d u 28.92 km 0.00 km teren 01:20 h Pr.śr.:21.69 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
    Wtorek, 22 lipca 2008 | dodano: 23.07.2008

Pierwszy odcinek jazdy w nowych bucikach był totalnym, niestety negatywnym, zaskoczeniem. Jednak później się okazało, że to głównie moja wina - po części pizza wciągnięta tuż przed wyjazdem, po części nóżki nie przystosowane do nowych bucików. Nie bez znaczenia był też fakt, że buciki te w jakiś sposób wymuszają inną nieco pozycję całej nogi, do czego również nie byłem zbyt przyzwyczajony. Poza tym buciki mają dużo twardszą podeszwę niż to coś, w czym jeździłem dotychczas, co wywołało dość dziwne zjawisko - początkowo nie mogłem w ogóle wyczuć, w jakim miejscu znajdował się pedał względem stopy...

W drodze powrotnej jednak większość z tych kłopotów zniknęła bez śladu. Jechało się po prostu fantastycznie. Tym bardziej, że drogi znów były puste :-) Teraz może być już tylko lepiej. Z niecierpliwością czekam więc na idące już powoli do mnie pedałki :-D

1652 kcal, 50% z pizzą w brzuszku i 60% bez.

P.S.
    O kurcze... zabrakło 780m do kolejnego święta...